duminică, 21 ianuarie 2018

Scrisoarea unei fiice de cadru militar

La aproape un an de la trimitere, ajuns intr-un anumit dosar datorita unei decizii software, am vazut acest mesaj abia astazi si il redau in integralitate mai jos. 
Nu doresc sa analizez daca mesajul mai este de actualitate si nu indraznesc sa avansez nicio opinie.
Daca cineva doreste sa comunice cu expeditorul, sa-mi trimita mie un mesaj (adresa de la pagina Contact), pentru a solicita acceptul semnatarei.

Click pe imagine pentru marire!

"Buna ziua,

Incerc in zadar, de cateva ore bune, sa gasesc o adresa de e-mail la care sa pot trimite un mesaj consiliului director al CSMD. Iar adresa dumneavoastra a fost singura pe care am gasit-o, marea majoritate a cautarilor unor detalii de contact directionandu-ma catre bloguri la care se primesc acces pe baza de invitatie.

Asa ca in speranta ca va citi e-mailul meu forumuri decizionale din CSMD....

Sunt fiica de cadru militar disponibilizat si stiu, din experienta proprie ce sentiment inaltator poti sa ai atunci cand comandantul unitatii (in cazul meu, tatal meu) le citeste racanilor mesajul, la depunerea juramantului. Stiu, de asemenea, si aud ca si ieri raspunsul in cor la "Sa traiti!" si am vii in minte, disciplina si rigoarea militare.

Nu inteleg si refuz sa cred ca nu auziti, tocmai dumneavoastra, cadre militare in rezerva, ce striga multimile care au iesit in strada, in marile orase ale tarii, in ultimle zile. Refuz sa cred ca alegeti, cu buna stiinta si din dorinta proprie, sa nu va alaturati multimii din piata Victoriei, cand tocmai dumneavoastra erati, pana nu demult, simbolul partiotismului, al iubirii de neam si tara si, mai ales, al datoriei. Este un gand care nu imi da pace si care ma face sa ma indoiesc, cu adevarat, de sansele de reusita si, la modul extrem, de supravieturirea valorilor morale si a sufletului romanesc.

De ce pe site-ul CSMD sunt doar articole privind pensiile militare? De ce alegeti sa stati deoparte si sa priviti cum "alesii neamului" hotarasc, hoteste, sa simplifice si sa usureze tocmai acele legi care sunt menite sa ne apere si sa pastreze o societate curata, demna si corecta? Ati uitat ce va doreati sa faceti, ca si cadre militare? Nu va rasuna in urechi Imnul national si acum, cand sunteti pensionari, chiar va lasa inima sa priviti din exterior o miscare onesta si legitima, prin care tinerii si poate chiar copiii si nepotii dumneavoastra, cer ca lupta impotriva putreziciunii politice sa continue?
Nu inteleg...si ma sperie tocmai gandul ca acea comunitate la care priveam cu admiratie si respect, care pentru mine simboliza corectitudinea, verticalitatea si patriotismul, acum nu isi arata sprijinul...sau ca nu are nici macar o reactie publica...De ce?

Si in incheiere, permiteti-mi sa citez chiar strofa postata de blogul CSMD Iasi...

"Şi află, doctore, c-aici mă doare,
Acolo unde geme-un colţ de ţară,
Acolo unde plînge fiecare
Ca naţiunea noastră să nu moară."
A. Paunescu

Cu respect si speranta, va multumesc pentru timpul acordat!

Raluca Harabagiu, pururea o fiica de cadru militar"




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu